Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Sobota, 05 grudnia 2020, Imieniny: Kryspiny, Norberta, Sabiny PL EN

AZBEST

A Z B E S T

Urząd Gminy Kleszczewo przyjmuje wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest.

Wnioski można pobrać ze strony www.kleszczewo.pl lub w Urzędzie Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4 (pokój nr 6), tel. 61-8176-017/020/033 wew. 124.

Do wzięcia udziału w programie uprawnione są podmioty nieprowadzące działalności gospodarczej, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców, posiadające lub mające w zarządzie nieruchomość na terenie powiatu poznańskiego, na której znajdują się wyroby zawierające azbest. Do skorzystania ze środków finansowych w przypadku niewykorzystania limitów dotacyjnych przez w/w podmioty uprawnione stają się także rolnicze spółdzielnie produkcyjne, posiadające nieruchomość na terenie powiatu poznańskiego. 

Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest wykonane zostaną przez wykonawcę wybranego w drodze przetargu.

Dotacja wynosi 100% na:

  •  demontaż, zapakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest;
  •  pakowanie wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport i unieszkodliwienie.

Środki na realizację programu likwidacji wyrobów zawierających azbest pochodzą
z budżetu powiatu poznańskiego oraz gminy.

Wnioski będą przyjmowane do 15.07.2019r. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpłynięcia do Urzędu Gminy i przekazywane sukcesywnie do Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Do wniosku należy dołączyć:

  •  dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości,
    na której znajdują się wyroby zawierające azbest (akt notarialny, odpis księgi wieczystej lub inne);
  •  zgoda właściciela/współwłaściciela (w zależności od indywidualnej sytuacji prawnej nieruchomości);
  •  pełnomocnictwo dla wnioskodawcy (w sytuacji działania przez pełnomocnika);
  •  wypełniony formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę
    w odniesieniu do pomocy de minimis (jeżeli wnioskodawca zakreślił „tak”
    w pkt 5 wniosku);
  •  wypełnione oświadczenie o pomocy de minimis (jeżeli wnioskodawca zakreślił „tak” w pkt 5 wniosku).

Jednocześnie przypominamy, że Wnioskodawca zobowiązany jest do zgłoszenia administracji budowlanej zamiaru wykonania robót budowlanych przynajmniej na 30 dni przed planowanym terminem ich rozpoczęcia.

WNIOSEK - POBIERZ

FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZEZ WNIOSKODAWCĘ - POBIERZ

OŚWIADCZENIE - POBIERZ

UCHWAŁA - POBIERZ

ZAŁĄCZNIK DO UCHWAŁY - POBIERZ

 Umieszczony 20.03.2019 r.

Aktualizacja 09.07.2019 r.

gazeta
pit
Mobis Fundusz dróg samorządowych
lgd trakt piastow
GOAP
Aglomeracja Poznań
PLOT Poznań
Schronisko Skałowo
ZTM Poznań
Obywatel
Fundusze UE
Powiat Poznań
UW Poznań
UMWW Poznań