NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I INWESTYCJI
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY KLESZCZEWO
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji
w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Kleszczewo
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
- Stanowisko:
Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie : wykształcenie co najmniej średnie – kierunek budownictwo,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 713 ze zmianami), ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami)
- doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, inwestycjami, remontami i procedurą zamówień publicznych, umiejętności związane z kosztorysowaniem,
- zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B, dysponowanie samochodem.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych , a w szczególności :
- przygotowanie i prowadzenie postępowań (na podstawie otrzymanej z poszczególnych stanowisk SIWZ oraz projektu umowy), a w szczególności redagowanie tekstu ogłoszeń, prowadzenie korespondencji z oferentami i Urzędem Zamówień Publicznych,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zamówień publicznych oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami Urzędu.
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, nazw ulic oraz numeracji porządkowej,
- prowadzenie spraw wynikających z przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- prowadzenie gminnego rejestru zabytków i obiektów zabytkowych,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na zajecie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz naliczanie z tego tytułu opłat,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku, jak również wyjazdy w teren.
- Wymiar czasu pracy : cały etat
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik niepełnosprawności :
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu czerwcu 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
- Wymagane dokumenty :
- życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy)
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
- Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy lub przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 29 lipca 2020 r. do godz. 15.00.
- Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
- Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Uwagi końcowe:
- Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 44/2020 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 08 lipca 2020r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
- Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach :
- I etap - weryfikacja dokumentów,
- II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna dla nie więcej niż 5 kandydatów wyłonionych w etapie II.
- Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej
- Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
Kleszczewo 2020-07-08
Pliki do pobrania:
Klauzula RODO
KWESTIONARIUSZ
ZARZĄDZENIE Nr 44
Data dodania: 2020-07-14
Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-14