Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Czwartek, 25 kwietnia 2024, Imieniny: Jarosława, Marka, Wiki PL EN

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLESZCZEWO O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy  Kleszczewo,  ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo

 

  1. Stanowisko :

        Stanowisko ds. księgowości budżetowej   w  Referacie Gospodarki Finansowej.

 

  1. Wymagania niezbędne :
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie : minimum średnie ekonomiczne (kandydat ukończył  średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną),
  4.     dobra znajomość obsługi komputera,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  7. nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe   :
  1. znajomość  przepisów prawnych z zakresu :  ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 713)  ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 351),
  2. doświadczenie  i staż  pracy związany z księgowością budżetową,
  3. zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami

a)  sprawdzanie dokumentów pod  względem formalnym i rachunkowym,

  1. opisywanie dokumentów księgowych,
  2. przekazywanie zaakceptowanych do wypłaty dokumentów do kasy, względnie sporządzanie przelewów bankowych,
  3. księgowanie operacji gospodarczych budżetu gminy, drukowanie dzienników  miesięcznych oraz sporządzanie kopii na dyskietkach,
  1. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku, zapasów materiałowych, zapasów towarów i środków trwałych,
  2. wystawianie faktur i wysyłanie wezwań do zapłaty,
  3. rozliczanie inwentaryzacji,
  4. przygotowywanie materiałów niezbędnych do  uchwalenia budżetu gminy,
  5. sporządzanie budżetowych sprawozdań cząstkowych,
  6. podejmowanie czynności  zmierzających  do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
  7. przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
  8. prowadzenie kartotek materiałowych dotyczących prac inwestycyjnych,
  9. dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  10. prowadzenie spraw związanych  z zamówieniami publicznymi w Urzędzie  z wyjątkiem inwestycji i remontów,
  11.   współdziałanie z  Referatem Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji   w sprawach związanych z  zamówieniami publicznymi dotyczącymi inwestycji i remontów,
  12. prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością i ewidencją zamówień publicznych poprzez prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
  13. wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wydanych na jej podstawie z wyjątkiem inwestycji i remontów,
  14. sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego i deklaracji łącznej z podatku VAT dla całej Gminy,
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.
  2. Wymiar czasu pracy : cały etat
  3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
  1. Wskaźnik niepełnosprawności :

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy  Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty :
  1. życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i  pracy zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających  staż pracy (świadectwa pracy)
  7. oświadczenie kandydata  o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,

 

Kserokopie składanych  dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

 Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

 IX.     Miejsce i termin złożenia dokumentów.

  1. Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy  lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -  stanowisko ds. księgowości budżetowej w  Referacie  Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 08 września  2020 r. do godz. 15.00.
  2. Terminem wiążącym  jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
  3. Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1.   Uwagi końcowe:
  1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 52/2020 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 21 sierpnia 2020r. w sprawie    przeprowadzenia naboru na  wolne stanowisko urzędnicze  ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
  2. Nabór  zostanie przeprowadzony w trzech (III)  etapach :

1)   I etap - weryfikacja dokumentów,

2) II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,

3)III etap - rozmowa kwalifikacyjna dla nie więcej niż 5 kandydatów wyłonionych w etapie II. 

3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i  miejscu  przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej

4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.

 

Wójt

Bogdan Kemnitz

 

Kleszczewo 2020-08-21

 

 Pliki do pobrania ze strony: http://bip.kleszczewo.pl/?a=8499

 

 

 

 

Data dodania: 2020-08-24
Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-09
gazeta
pit
GOKIS ESA czyste powietrze Aglomeracja Poznań lgd trakt piastow Schronisko Skałowo Dofinansowanie ze środków Budźetu Państwa ZTM Poznań
Fundusze UE
UW Poznań
Powiat Poznań
Obywatel
UMWW Poznań