OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLESZCZEWO O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo
- Stanowisko :
Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej.
- Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie : minimum średnie ekonomiczne (kandydat ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną),
- dobra znajomość obsługi komputera,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe :
- znajomość przepisów prawnych z zakresu : ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 713) ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 351),
- doświadczenie i staż pracy związany z księgowością budżetową,
- zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
a) sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- opisywanie dokumentów księgowych,
- przekazywanie zaakceptowanych do wypłaty dokumentów do kasy, względnie sporządzanie przelewów bankowych,
- księgowanie operacji gospodarczych budżetu gminy, drukowanie dzienników miesięcznych oraz sporządzanie kopii na dyskietkach,
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku, zapasów materiałowych, zapasów towarów i środków trwałych,
- wystawianie faktur i wysyłanie wezwań do zapłaty,
- rozliczanie inwentaryzacji,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy,
- sporządzanie budżetowych sprawozdań cząstkowych,
- podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
- przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,
- prowadzenie kartotek materiałowych dotyczących prac inwestycyjnych,
- dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w Urzędzie z wyjątkiem inwestycji i remontów,
- współdziałanie z Referatem Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w sprawach związanych z zamówieniami publicznymi dotyczącymi inwestycji i remontów,
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością i ewidencją zamówień publicznych poprzez prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wydanych na jej podstawie z wyjątkiem inwestycji i remontów,
- sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego i deklaracji łącznej z podatku VAT dla całej Gminy,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.
- Wymiar czasu pracy : cały etat
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik niepełnosprawności :
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
- Wymagane dokumenty :
- życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy)
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
- Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 08 września 2020 r. do godz. 15.00.
- Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
- Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Uwagi końcowe:
- Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 52/2020 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 21 sierpnia 2020r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
- Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach :
1) I etap - weryfikacja dokumentów,
2) II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór,
3)III etap - rozmowa kwalifikacyjna dla nie więcej niż 5 kandydatów wyłonionych w etapie II.
3. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej
4. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
Wójt
Bogdan Kemnitz
Kleszczewo 2020-08-21
Pliki do pobrania ze strony: http://bip.kleszczewo.pl/?a=8499
Data dodania: 2020-08-24
Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-09