Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Czwartek, 28 stycznia 2021, Imieniny: Agnieszki, Kariny, Lesława PL EN
Do 31 stycznia 2021 r. wejście do Urzędu Gminy możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty z pracownikiem.

Zameldowanie na pobyt stały i czasowy obywateli polskich

 

Wersja tradycyjna – papierowa

 

-  do pobrania formularz zgłoszenia pobytu stałego

-  do pobrania formularz zgłoszenia pobytu czasowego

pełnomocnictwo

 

Ważne: istnieje możliwość zgłoszenia pobytu stałego i czasowego elektronicznie poprzez e-puap.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

 

- do wglądu: tytuł prawny do nieruchomości  np. umowa cywilnoprawna, na przykład umowa najmu, odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej , decyzja administracyjna, orzeczenie sądu,

- wypełniony i podpisany formularz zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego,

- do wglądu: dowód osobisty lub paszport,

 

  • Przy zameldowaniu można dokonać wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.
  • Na formularzu zgłoszenia pobytu podpisuje się właściciel lub inny podmiot, który ma tytuł prawny do nieruchomości.
  • Zameldowania można dokonać poprzez pełnomocnika, który okazuje się dowodem osobistym lub paszportem.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Gminy Kleszczewo

ul. Poznańska 4

63-005 Kleszczewo

parter, pokój nr 2

Tel. bezpośredni

61 8176 033 wew. 133 lub 132

lub do sekretariatu urzędu

61 8176 020, 61 8176017

fax 61 8176 184

mail: urzad@kleszczewo.pl

czynne:

pon. 8:00 -16:00

wt. – pt. 7:00 – 15:00

 

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW

 

  • najpóźniej w 30 dniu od przybycia do miejsca zamieszkania,

.

OPŁATY

 

Usługa zameldowania jest bezpłatna.

 

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu:

  • na pobyt stały – jest bezpłatne,
  • na pobyt czasowy –17 zł,
  • każde kolejne zaświadczenie wydane po zameldowaniu - 17 zł.

 

Opłata za pełnomocnictwo wynosi 17 zł. Istnieje katalog zwolnień z opłaty za pełnomocnictwo.

 

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

 

  • niezwłocznie , po zameldowaniu na pobyt stały zostaje wydane zaświadczenie o zameldowaniu.
  • Jeśli złożone zgłoszenie zameldowania wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego,  w sprawie wydawana jest decyzja. 

 

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.)
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. Poz. 2411).

 

gazeta
pit
ESA Mobis Fundusz dróg samorządowych RZĄDOWY FUNDUSZ INWESTYCJI LOKALNYCH
lgd trakt piastow
GOAP
Aglomeracja Poznań
PLOT Poznań
Schronisko Skałowo
ZTM Poznań
Obywatel
Fundusze UE
Powiat Poznań
UW Poznań
UMWW Poznań