OFERTA PRACY W ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W KLESZCZEWIE

Pracownik ds. Administracji i Eksploatacji
Miejsce pracy: Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.
Obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją oraz rozliczaniem remontów i eksploatacji,
- opracowywanie harmonogramów prac i bieżący ich nadzór,
- przygotowanie, kontrola i raportowanie zaawansowania robót,
- rozliczanie prac eksploatacyjnych i usług,
- kontrola jakości i odbiór prac,
- współpraca z urzędami, wykonawcami i podwykonawcami oraz innymi instytucjami,
- wykonywanie analiz, zestawień na zlecenie i potrzeby działu,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej,
- przygotowywanie oraz zbieranie ofert i prowadzenie negocjacji z firmami wykonawczymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, inżynierskie w specjalności: inżynieria środowiska, budowlanej, ochrona środowiska lub pokrewne,
- dodatkowym atutem będzie ogólna wiedza techniczno-budowlana,
- znajomość obsługi komputera/MS Office, AutoCAD/,
- samodzielność w realizacji zadań,
- zdolności organizacyjne, dokładność i terminowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę pełną wyzwań,
- dużą samodzielność w działaniu.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Oferty prosimy kierować na adres zk@zk.kleszczewo.pl do 30.11.2022 r.
Data dodania: 2022-11-16
Data ostatniej aktualizacji: 2022-11-25