Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Sobota, 05 października 2024, Imieniny: Flawii, Justyna, Rajmunda PL EN

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY KLESZCZEWO

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. gospodarki komunalnej

w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji

w Urzędzie Gminy Kleszczewo

 

  1.  Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.

  1. Stanowisko:

stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.

  1.  Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Wykształcenie wyższe (preferowane budowlane).
  4. Dobra znajomość obsługi komputera.
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  1.  Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem w szczególności:
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
  • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  1. Doświadczenie zawodowe związane z procedurą zamówień publicznych oraz  z budownictwem i inwestycjami.
  2. Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność.
  3. Prawo jazdy kat. B.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji.
  1.  Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, praca w budynku.
  2. Wymiar czasu pracy: cały etat.
  3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
  4. Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,
  • pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),
  • nieoprocentowane pożyczki,
  • możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.
  1. Wskaźnik niepełnosprawności:

Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

 

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność

z oryginałem przez kandydata.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

 

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
  1. Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki komunalnej

w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Kleszczewo
”,

do dnia 10 października 2024 r. (czwartek) do godz. 1500.

  1. Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy (nie data nadania).
  2. Koperty z ofertami złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Uwagi końcowe:
  1. Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 61/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 24 września 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
  2. Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:

I etap - weryfikacja dokumentów;

II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

  1. Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
  2. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).

 

Kleszczewo 2024-09-24

Załączniki, formularze do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kleszczewo

 

Data dodania: 2024-09-24
Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-01
gazeta
pit
GOKIS SIMSMS Moobis ESA czyste powietrze Aglomeracja Poznań lgd trakt piastow Schronisko Skałowo Dofinansowanie ze środków Budźetu Państwa ZTM Poznań
Fundusze UE
UW Poznań
Powiat Poznań
Obywatel
UMWW Poznań