OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY KLESZCZEWO
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Kleszczewo
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.
- Stanowisko:
Stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wykształcenie: wyższe (preferowane budowlane).
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem
w szczególności:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Doświadczenie zawodowe związane z budownictwem, inwestycjami, remontami
i procedurą zamówień publicznych, umiejętności związane z kosztorysowaniem.
- Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy
w zespole, dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat. B.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji
i remontów.
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji dotyczących lokalizacji urządzeń w pasie drogowym.
- Współdziałanie w przygotowaniu materiałów do dokumentacji planistycznej gminy.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4,
63-005 Kleszczewo, praca w budynku oraz wyjazdy w teren.
- Wymiar czasu pracy: cały etat.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
- Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki
specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),
- nieoprocentowane pożyczki,
- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.
- Wskaźnik niepełnosprawności:
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu sierpniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6%.
- Wymagane dokumenty:
- CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.
- Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
- Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
- Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Kleszczewo lub włożyć do skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo”,
do dnia 14 października 2024 r. (poniedziałek) do godz. 1600.
- Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy (nie data nadania).
- Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Uwagi końcowe:
- Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 63/2024 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 27 września 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. inwestycji w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
- Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów;
II etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;
III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
- Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo (bip.kleszczewo.pl).
Kleszczewo 2024-09-27
Załączniki, formularze do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kleszczewo
Data dodania: 2024-09-27
Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-01