OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KLESZCZEWO O NABORZE

OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY KLESZCZEWO
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej
w Urzędzie Gminy Kleszczewo
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo.
- Stanowisko:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne (preferowane wyższe).
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień wynikających z pracy na stanowisku objętym naborem w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy z dnia z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym.
- Doświadczenie zawodowe związane z pracą w księgowości budżetowej.
- Zaangażowanie, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji, przechowywanie oraz sprawdzanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych od osób prawnych.
- Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem VAT.
- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy,
- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości.
- Sporządzanie Jednolitego Pliku Kontrolnego i deklaracji łącznej z podatku VAT.
- Prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z zakupem i dystrybucją energii elektrycznej i gazu.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4,
63-005 Kleszczewo, praca w budynku.
- Wymiar czasu pracy: cały etat.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
- Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13 pensja), dodatek stażowy, dodatki
- specjalne, nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe,
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku),
- nieoprocentowane pożyczki,
- możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i PPK.
- Wskaźnik niepełnosprawności:
Wójt Gminy Kleszczewo informuje, że w miesiącu październiku 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kleszczewo w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekraczał 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- CV ze zdjęciem, uwzględniające przebieg dotychczasowego wykształcenia i pracy zawodowej.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy według załączonego wzoru.
- Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
- Kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
- Oferty i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy lub włożyć do skrzynki na korespondencję, umieszczonej przy wejściu do Urzędu Gminy albo przesłać na adres Urzędu Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo” do dnia 27 listopada 2023 r. do godz. 1600 (poniedziałek).
- Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy (nie data nadania).
- Koperty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Uwagi końcowe:
- Nabór przeprowadzony zostanie zgodnie z Zarządzeniem Nr 72/2023 Wójta Gminy Kleszczewo z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej w Referacie Gospodarki Finansowej w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
- Nabór zostanie przeprowadzony w trzech (III) etapach:
- etap - weryfikacja dokumentów;
- etap - test znajomości zagadnień na stanowisku, którego dotyczy nabór;
- etap - rozmowa kwalifikacyjna.
- Kandydaci zakwalifikowani do II i III etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o terminie i miejscu przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kleszczewo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kleszczewo.
Kleszczewo 2023-11-09
Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kleszczewo
Pliki do pobrania:
KWESTIONARIUSZ- plik word
klauzula informacyjna- rekrutacja - plik word