Czy wiesz, że część odprowadzanego podatku przez osoby zameldowane w naszej gminie, wraca do naszego budżetu? Oznacza to więcej środków na inwestycje, które służą wszystkim tj.: remonty dróg i chodników, budowę przedszkola, oświetlenie ulic itp.
Meldunek na pobyt stały powoduje, że stajesz się wyborcą w miejscu zameldowania i nie potrzebujesz podejmować już żadnych czynności przed wyborami, aby głosować tam gdzie mieszkasz i jesteś zameldowany.
Meldunek to tylko jedna wizyta w urzędzie, która zajmuje 10 minut od osoby. Istnieje możliwość złożenia zgłoszenia zameldowania na pobyt stały elektronicznie poprzez profil zaufany e-puap.
Usługa zameldowania na pobyt stały jest bezpłatna, wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały także jest bezpłatne. Przychodząc do urzędu - meldunek ma miejsce „od ręki”. Wystarczy zgłosić się do urzędu. Do zgłoszenia meldunku potrzebny jest wypełniony druk zgłoszenie pobytu stałego oraz do okazania: dokument tożsamości, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu. Nie trzeba także wymeldowywać się z dotychczasowego miejsca zamieszkania, urzędnicy załatwią tę formalność za Państwa – zapraszamy!