W związku z przyjęciem Uchwały Nr XXVIII/220/2021 Rady Gminy Kleszczewo z dnia
31 marca 2021 roku w sprawie wystąpienia ze Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”, a co za tym idzie powrotem zadań związanych z gospodarką odpadami (w tym zadań związanych z prowadzeniem Rejestru Działalności Regulowanej) do Gminy Kleszczewo, informujemy, iż posiadane przez podmioty wpisy do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Zarząd Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" zachowują ciągłość po 1 stycznia 2022 r.
Jednakże, od tej daty to Wójt Gminy Kleszczewo jest organem zobowiązanym do prowadzenia niniejszego rejestru, stąd podmiotom nadany zostanie nowy numer rejestrowy, obowiązujący od 1 stycznia 2022 r., który charakteryzuje obszar możliwości działania na terenie Gminy Kleszczewo.
Zaświadczenia dot. nadania nowego numeru rejestrowego, pod którym firmy będą wpisane do RDR prowadzonego przez Wójta Gminy Kleszczewo, zostaną przekazane podmiotom za pomocą poczty tradycyjnej.