Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Środa, 24 kwietnia 2024, Imieniny: Bony, Horacji, Jerzego PL EN

Urząd Gminy

 

Urząd Gminy Kleszczewo

ul. Poznańska 4

63-005 Kleszczewo

tel.  61 817 60 17 / 61 817 60 20 / 61 817 60 33

fax. 61 817 61 84

e-mail:  urzad@kleszczewo.pl 

www.kleszczewo.pl

www.bip.kleszczewo.pl

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

Nazwa skrzynki Urząd Gminy Kleszczewo: /yjr1391lml/SkrytkaESP

 

NIP Urzędu      786-10-04-351

NIP Gminy       777-315-71-15

Godziny otwarcia

Poniedziałek                 8.00 - 16.00

wtorek – piątek             7.00 - 15.00

 

Numer rachunku bankowego

Bank Spółdzielczy w Kórniku

IBAN PL 25 9076 0008 2001 0015 1106 0001

BIC/SWIFT GBWCPLPP

 

Urząd Gminy to jednostka, która pomaga Wójtowi w realizowaniu uchwał Rady Gminy i zadań gminy określonych w przepisach prawa państwowego.

W skład Urzędu wchodzą referaty i samodzielne stanowiska. Zadania i zakres działania określa regulamin nadany przez Wójta. Regulamin Organizacyjny - pobierz

1. Pracownicy Urzędu, działają na podstawie i w granicach prawa i obowiązani są do ścisłego jego przestrzegania.

2. Przy załatwianiu spraw stosuje się przepisy kodeksu postępowania administracyjnego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.

3. Pracownicy Urzędu są obowiązani do zachowania uprzejmości i życzliwości w kontaktach z mieszkańcami.

 

               STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU GMINY 

 

 
Wójt Gminy Bogdan Kemnitz I piętro,
pokój nr 18
(wejście przez sekretariat)
61 81 76 017
Zastępca Wójta/ Sekretarz Gminy Ewa Iczakowska I piętro,
pokój nr 17
(wejście przez sekretariat)
61 81 76 017

Sekretariat inspektor ds. obsługi sekretariatu Katarzyna Janik I piętro,
pokój nr 16
61 81 76 017 61 81 76 020 61 81 76 033
Radca Prawny Anna Woźniak - Tyczka   Sergiusz Foltynowicz I piętro,
pokój nr 11
61 81 76 033

 

REFERAT DS. GOSPODARKI FINANSOWEJ
Skarbnik / Kierownik referatu Agata Kaczmarek I piętro,
pokój nr 15
(wejście przez pokój nr 14)
61 81 76 017
Zastępca Skarbnika   I piętro,
pokój nr 14
61 81 76 033
w.116
Inspektor ds. księgowości podatkowej

Monika Motała/

(zastępstwo podinspektor Katarzyna Matysiak)

I piętro,
pokój nr 13
61 81 76 033
w.118
Inspektor ds. wymiaru podatków Irena Plebanek- Pawlak parter,
pokój nr 1
61 81 76 033
w.135
Podinspektor ds. księgowości budżetowej Patrycja Tomkowiak parter,
pokój nr 1
61 81 76 033
w.134
Inspektor ds. księgowości budżetowej Agnieszka Wojtuś I piętro,
pokój nr 14
61 81 76 033
w.115
Inspektor ds. obsługi kasowej Katarzyna Buśkiewicz parter,
pokój nr 5
61 81 76 033
w.125

 

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH / URZĄD STANU CYWILNEGO
Kierownik referatu/ Kierownik USC Katarzyna Rybicka parter,
pokój nr 2
61 81 76 033
w.133
Inspektor ds. dowodów osobistych/ zastępca kierownika USC Zygmunt Sawicki parter,
pokój nr 2
61 81 76 033
w.132

 

REFERAT OŚWIATY
Kierownik referatu Magdalena Sołtysiak I piętro
budynek OPS/Policja  
61 81 76 033
w.221
Podinspektor ds. kadrowo-płacowych Dorota Grześkowiak I piętro
budynek OPS/Policja
61 81 76 033
w.219
Inspektor ds. księgowo - administracyjnych Bogumiła Plaszczak I piętro,
pokój nr 12
61 81 76 033
w.119

 

REFERAT INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I INWESTYCJI
Kierownik referatu /Inspektor ds. infrastruktury i dróg Monika Niemier parter,
pokój nr 4
61 81 76 033
w.129
Podinspektor ds. gospodarki komunalnej Mariusz Siwczak parter,
pokój nr 4
61 81 76 033
w.127
Inspektor ds. gospodarki komunalnej Magdalena Trubłajewicz parter,
pokój nr 3 (ksero)
61 81 76 033
w.131
Inspektor ds. inwestycji / Podinspektor ds. inwestycji Martyna Hursowicz piętro,
pokój nr 4 
61 81 76 033
w.128
Inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji Joanna Laskowska parter,
pokój nr 3 
61 81 76 033
w. 174
Inspektor ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego Agata Wiśniewska parter,
pokój nr 4
61 81 76 033
w.126

 

REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Kierownik referatu Monika Nowicka parter,
pokój nr 6
61 81 76 033
w.124
Podinspektor ds. gospodarki odpadami Agnieszka Bogurska parter,
pokój nr 9
61 81 76 033
w.121
Stanowisko ds. księgowości i windykacji opłat Katarzyna Wojaczek parter,
pokój nr 6
61 81 76 033
w. 123

 

SAMODZIELNE STANOWISKA
Inspektor ds. działalności gosp. i funduszy unijnych   Katarzyna Sznajder- Występska parter,
pokój nr 3 (ksero)
61 81 76 033
w.130
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy i promocji gminy Agata Zdobylak parter,
pokój nr 8
61 81 76 033
w.137   
Inspektor ds. działalności komunalnej i bezpieczeństwa Inspektor Ochrony Danych Katarzyna Śliwińska I piętro,
pokój nr 12
  61 81 76 033 w. 120 

   

Data dodania: 2018-06-18
Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-07
gazeta
pit
GOKIS ESA czyste powietrze Aglomeracja Poznań lgd trakt piastow Schronisko Skałowo Dofinansowanie ze środków Budźetu Państwa ZTM Poznań
Fundusze UE
UW Poznań
Powiat Poznań
Obywatel
UMWW Poznań