Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego Nr 1/2023
w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych Lipowa 3, 63-005 Kleszczewo
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Tulcach ul. Pocztowa 1, 63-004 Tulce
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela Krerowo 3, 63-006 Krerowo
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące odbudowę zabytków sakralnych w kościołach zabytkowych zlokalizowanych w miejscowościach Kleszczewo (działka o nr ewid. 83), Krerowo (działka o nr ewid. 154) i Tulce (działka o nr ewid. 155/4)na terenie gminy Kleszczewo.
Zakres prac obejmuje:
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Wielkopolkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.
Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.
Prace muszą zostać wykonane w terminie 15 miesięcy od zawarcia umowy.
Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
Doświadczenie w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:
w zakresie określonym w punkcie 5. – spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania – np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)
Oferta, która nie spełnia warunku określonego w punkcie 5 powyżej, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 6, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych Lipowa 3, 63-005 Kleszczewo:
ks. Tomasz Nawrocki
Tel. 61 875-01-54
e-mail: kleszczewo@archpoznan.pl
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Tulcach ul. Pocztowa 1, 63-004 Tulce:
Ks. Marian Libera
tel. 61 870-50-55
tulce@archpoznan.pl www.parafiatulce.pl
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela Krerowo 3, 63-006 Krerowo:
ks. Stanisław Kaczmarek
tel. 61 817-61-50
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 listopada 2023 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1 .
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie 5 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 6 oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. „duże brutto”).
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert uzupełniających.
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.