Kontynuuj Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
Sobota, 05 października 2024, Imieniny: Flawii, Justyna, Rajmunda PL EN

Program usuwania azbestu

A Z B E S T

Urząd Gminy Kleszczewo przyjmuje wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest.

Wnioski można pobrać ze strony www.kleszczewo.pl lub w Urzędzie Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4 (pokój nr 6), tel. 61-8176-017/020/033 wew. 124.

Do wzięcia udziału w programie uprawnione są podmioty nieprowadzące działalności gospodarczej, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców, posiadające lub mające w zarządzie nieruchomość na terenie powiatu poznańskiego, na której znajdują się wyroby zawierające azbest, po złożeniu wniosku do urzędy gminy właściwego według miejsca położenia nieruchomości.
Do skorzystania ze środków finansowych w przypadku niewykorzystania limitów dotacyjnych przez w/w podmioty uprawnione stają się także rolnicze spółdzielnie produkcyjne, posiadające nieruchomość na terenie powiatu poznańskiego. 

Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest wykonane zostaną przez wykonawcę wybranego w drodze przetargu.

Dotacja wynosi 100% na:

  •  demontaż, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest;
  •  zapakowanie wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, transport i unieszkodliwienie.

Środki na realizację programu likwidacji wyrobów zawierających azbest pochodzą
z budżetu powiatu poznańskiego, gminy oraz Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

Wnioski będą przyjmowane do 30.07.2021 r. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpłynięcia do Urzędu Gminy i przekazywane sukcesywnie do Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Do wniosku należy dołączyć:

  •  dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości,
    na której znajdują się wyroby zawierające azbest (akt notarialny, odpis księgi wieczystej lub inne);
  •  zgoda właściciela/współwłaściciela (w zależności od indywidualnej sytuacji prawnej nieruchomości);
  •  pełnomocnictwo dla wnioskodawcy (w sytuacji działania przez pełnomocnika);
  •  wypełniony formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę
    w odniesieniu do pomocy de minimis (jeżeli wnioskodawca zakreślił „tak”
    w pkt 5 wniosku);
  •  wypełnione oświadczenie o pomocy de minimis (jeżeli wnioskodawca zakreślił „tak” w pkt 5 wniosku).

 

Jednocześnie przypominamy, że Wnioskodawca zobowiązany jest
do zgłoszenia administracji budowlanej zamiaru wykonania robót budowlanych przynajmniej na 30 dni przed planowanym terminem ich rozpoczęcia.

Do pobrania:

 

 

 

Data dodania: 2018-06-18
Data ostatniej aktualizacji: 2024-08-20
gazeta
pit
GOKIS SIMSMS Moobis ESA czyste powietrze Aglomeracja Poznań lgd trakt piastow Schronisko Skałowo Dofinansowanie ze środków Budźetu Państwa ZTM Poznań
Fundusze UE
UW Poznań
Powiat Poznań
Obywatel
UMWW Poznań